Sider

tirsdag den 9. september 2014

Doc Martens - Min sande kærlighed!

SKO! En ting som gerne må koste penge, da jeg tit har oplevet, at sko man har givet lidt for, også tit nogen gange har holdt længere og holdt til mere. Det kan også bare være det mig der har bildt mig selv det en.

Men et par som jeg bar ELSKER over alt er Doc Martens.
jeg blev rigtig forelsket i dem, da jeg så Miley havde dem på i flere episoder af Hannah Montana.(Jeg takker Miley, for at havde vidst mig mit sko Crush)


Hun har da også lige et par på i Wrecking ball

Jeg elsket dem siden. Jeg elsket dem så meget, at jeg mente jeg skulle have et par hvide på til min 
Konfirmation, men det satte min mor en stopper for.

Mit først par fik jeg for godt 3 år siden, da jeg var i England med min mor. Vi var i et shopping center i London og fandt de her elsket Doc Martens! Dog er de blevet godt slidte og har vidst brug for at blive skifte ud.

Det sove er, at jeg skal bare eje Doc Martens, jeg kan ikke leve med nogen kopier, måske er det bare deres historie som jeg elsker.

Men nu hvor jeg på udkig efter nogen nye, vil jeg da godt dele hvad jeg har øje for. :)
HACKNEY
Kan godt lig de også laver dem her, som ser mere enkel ud og lidt mere rund i dem, Jeg kunne godt finde på at købe dem, og hvis det kunne lade sig gøre, vil jeg nok pynte dem med nitter ;)

ALIX
Enkel, men stadig lækker!

1460
KATHLEEN

1460 W

Når jeg kigge efter Doc Martens, gøre jeg altid på deres hjemmeside, da de selvfølgelige har et større udvalg, men også fordi de nogen gange er lidt billigere, end hvis du køber dem her hjemme, og bare rolig, de er fra UK, så du skal som regel ikke betale told. (For sidste jeg tjekket er UK og DK stadig med i EU) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar