Sider

tirsdag den 1. juli 2014

Kommune Skole, Efterskole, Realskole og nu HTX

Jeg har endelig ikke fået fortalt at jeg nu er gået ud at 10. klasse og skal på HTX til næste år.
Jeg glæder mig en del og håber det bliver nogle gode år, hvor jeg vil måde nogle nye mennesker. Der har været en del år i min skoleår som har være dårlig, få meget nedture og få meget ensomhed.

Jeg gik først på en kommune skole i min by, alt var godt fra 0.-6. klasse. Alt begyndte at gå ned af bakke da vi i 7. klasse skulle skifte klasse, fordi der kom nye elever fra en anden skole. Jeg kom i en dårlig klasse, blev holdt udenfor, havde ikke nogle og snakke med og begyndte og miste snakken med de andre piger jeg kunne lig. Jeg endte med at være væk fra min klasse i ca. 2 mdr. Hvor det endte med at blive værre, for den lærer jeg have samtale, tog mig mere psykisk ned, ved at sige at min mor ikke var en god mor og gøre nogle ting hun ikke skulle gøre(Som jeg ikke vil dele med jer om, da det pænt meget personligt) Det endte med at jeg kom mere grædende hjem fra skole. 

I 8. klasse skulle vi så igen skifte klasser, fordi at i sted for være 3. klasser, skulle vi være 2. Der skulle spares. Jeg kom ind i en god klasse, men fik aldrig kontakten til folk. Jeg var blevet helt genert og indlukkedet og var bange for at være mig selv.

I 9. klasse kom jeg på Efterskole på Langelands Efterskole. Det var det bedste år i mit liv, jeg fik nogle gode venner, havde det godt, selvom der var nogle dårlige dage. Det var mening at jeg skulle også gå der i 10. klasse, men det blev det ikke til da penge ikke var til det.

I 10. klasse valgte jeg at komme på en Realskole(Privatskole) som var 10 km. væk fra hvor jeg bor (Derfor skulle jeg begynde og cykle hver dag) Jeg valgte den i sted for den i min egne by, da jeg havde det dårligt med den by, fordi jeg skulle væk fra den og fordi at både min søster og bror havde gået på den jeg valgte og vil gå på, og vidste det ville kunne gøre mig mere klar til gym.

Jeg fik hele ikke nogle venner her, folk kendte hinanden i forvejen, og jeg var den nye mærkelig pige, som ikke eget en hest eller gik i byen for at drikke sig fuld. Så nej, jeg blev den genert pige igen, og tænkte kun på skolen.

Ny skal jeg så på HTX og håber at de blive 3 gode år, selvom det bliver hårdt, men jeg er en fighter når det kommer til at skulle klare mig i skolen! :D


Håber i kunne lig det her indlæg hvor I kunne lærer lidt mere om mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar