Sider

søndag den 13. juli 2014

Kom til mama!

Jeeps, jeg lavet en aftale med min mor, at hvis jeg hjalp hende og gøre som hun sagde, så vil hun betale mit buskort, de første 3 mdr. Så jeg valgte og købe nogle nye ting hjem, så jeg kan være klar til skolen.
Okay, for være ærlig, så købt jeg barelidt på ebay, men købte også på stylepic, da jeg selv mente jeg mangle bukser. Jeg glæder mig til at få tingen hjem. Har fået de fleste af tinge jeg bestilt hjem fra ebay, men tænker at jeg laver en video med alle tingen :) og har også købt noget til give awayen :)


Brillerne, jeg synes de vildt seje og sjove, og faldt bare for dem. Også fordi de har den her Harry Potter stil over sig, som bare gøre at man ikke kan andet end at elske dem.
Make up børsterne. Nogle vil nok minde det var dumt at købe nogle billede bøster, men jeg bruger ikke så meget make-up til hverdagen, så hvad kan det skade og eje dem?
Nitterne skal jeg bruge til en kjole jeg har fundet i en genbrug. Jeg synes nemlig at den søde kjole jeg har fundet, godt kunne bruge noget råt.
Cappen, ikke fordi jeg ejer nogle i forvejen, men man skal vel skaffe sig sin første på et tidspunkt. Tror dog at den først kommer rigtig i brug, når mit hår er vokset mere ud, så det ikke stirrer til alle siderne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar