Sider

mandag den 7. juli 2014

17 and Drunk

Var jo også til studenerfest igår, hvor jeg fik lidt alkohol i blodet. Meen, jaa sådan er det vel nogle gange. Det ikke fordi at jeg den store drikker. Jeg kan godt sige hvornår jeg skal stoppe og om det vil være passen at drikke mere.
Men ud over at jeg drak lidt meget, så var det rigtig hyggeligt. Jeg var til studener fest hos min mors kusine(JA MIN MORS KUSINE(Grunden til at det kan lyde helt rigtig er fordi der var 2 unge damer, der mente de skulle have et barn i en alder af 18. (Okay, på den måde kunne det lyde som om det var noget med et lesbisk par. nejj.. vi tage den om. Min mormor fik bare min mor i en alder af 18 og min mor fik min bror i en alder af 18)

Det var rigtig hyggeligt og kunne ikke havde ønsket mig en beder dag.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar