Sider

onsdag den 12. februar 2014

Valentines day


Er jeg den eneste der bare tænker, "FUCK VALTINES DAY" ?
For mig har denne her dag ingen betydning, måske nok fordi jeg aldrig haft en kæreste, men også fordi at jeg bare synes det noget mærkeligt at fejre, hvorfor lige gøre noget bestemt på den dag? Det jo ikke en særlig fed overraskelsen, hvis man forvente noget stort på en bestemt dag o.O
Jeg glad for at leve i Danmark, hvor der ikke bliver gjort alt for stort nummer ud af det, for helt ærligt. Det er squ også mega træls og være single også skal tænke på alle de sukker søde par der skal være sammen, fordi det Valentines Day, det vil jeg helt klart, og jeg vil da også helt klart vælge min seng og mit tv, på Valentines Day, hvis jeg blev spurgt ud på en date, på Valentines Day. Jeg ved ikke om det bare noget jeg siger fordi jeg aldrig har prøvet det, og måske skrifter mening, når jeg endelig får en kæreste engang i fremtiden.
Men min pointer er, hvorfor kan man ikke gøre det til en overraskelse at fejre hinandens kærlighed, på en helt tilfældig dag? Måske er det bare mig der har det sådan, eller sidder der også andre mennesker og har det sådan, eller bare hader Valentines Day af andre grunde. ;) Jeg ved det ikke, men jeg snart træt af se reklamer om, køb det perfekt undertøj til Valentines Day, køb den perfekt gave til ham/hende. Helt ærligt, glæder jeg mig bare til lørdag, og håber bare at fredag kunne forsvine, bare lige i år. :)
Valentine Day
Okay, jeg ved godt jeg ikke kan lig Valentines Day, men hvorfor ikke give jer nogen Valentines billeder, så jeg ikke helt har ødelagt jeres dag ;)

my valentine | via Tumblr

Okay, jaa det bliver sikkert min Valentine :P

Perfect guy?immaunicorn
Oh my god
Det måtte godt ske for mig, bare ikke på Valentines Dat ;P


Men jeg håber at hvis I skal holde Valentines Day, at det bliver en god dag :*




1 kommentar:

  1. Well, jeg kan nu meget godt lide valentinsdag, men mest fordi det er min fødselsdag XD Men ellers er jeg enig i, at man da lige så godt kan fejre sin kærlighed hver dag i stedet for kun den ene dag (:

    Det ville betyde meget, hvis du ville deltage i min give away!
    http://mathildejulie.blogspot.dk/2014/02/give-away.html

    SvarSlet