Sider

søndag den 29. december 2013

Jule Race #2

Jeg undskylder at dette her indlæg kommer noget sent :)
Men Jeg fik rigtig hygget mig juleaften, ude hos min far, vi havet pakkeleg, fik god mad og rigtig hygge os. Jeg blev så glad for at se hvor glad min far og hans kæreste blev for deres gave, jeg havet købt en hurtig hakke til dem, fordi de tit har store middag(som blandt andet jagt frokoster) så nu kan min fars kæreste slippe for tårer, når hun skal have hakket løg :)

Jeg fik selv de sidste dejlige gaver. Fra min far og hans kæreste fik jeg 500 kr. så nu skal jeg havet fået skaffet mig et stativ og nogen sims spil(Yaay) Jeg fik et gavekort til pieces på 200 kr. af min ældste fætter og hans kæreste, jeg har dog bestilt en kjole hjem for det, af min dejlig faster, onkel og min ene kusine fik jeg en BB cream, neglelak, og en mascara, skal dog havet bytte BB creamen og mascara, BB fordi den er for lys og mascaraen fordi jeg har så mange i for vejen, og jeg bruge det ikke så tit. :) Til sidst fik jeg 1000 kr. af min farmor, som jeg regner med at bruge lidt af til en ny skole taske, da den jeg har nu ikke er vantæt, og det ret så øv når man cykler 18 km hverdag, og det tit regner på denne tid af året. <3

Men jeg håber I alle sammen har haft en rigtig god jul og blevet glad for jeres gaver. <3

Jeg beklager jeg ikke har fået taget nogen billeder af de her gaver, men orker ikke og synes lige i skulle have det her indlæg. :)


Godt nytår her fra. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar