Sider

tirsdag den 3. december 2013

December, deceeeeeeeeeeemmmmmber!

Såå er det endelig juletid, og det kan man rigtig mærke, når man skal cykle 9 km, for at komme i skole!

Jeg var igår (mandag) ude og købe julegaver sammen med min mor. Vi fik købt til en del. Jeg fik selv købt til min far og hans kæreste. Jeg har fået købt lidt til min papfars gave, så mangler bare min mors gave. Jeg køber kun til mine "forældre" i år, da jeg stadig intet op har, og skulle løgne af min mor, så har valgt ikke at købe til så mange i år.

Jeg skal i år holde jul ude hos min far, da både min mor og papfar skal arbejde. :(

Vi har også fået et nyt familie medlem, nemlig en lille fed rød kat, som heder Tom. Tom og Jensen er ikke venner, og ligner ikke at de vil blive det snart.

yummy | via Facebook

Christmas Time ★★★ | via Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar