Sider

tirsdag den 20. august 2013

6 am... It have the day begin!

Såå er jeg her igen :)
Nåår.. Jeg vil lige fortælle jer lidt om hvordan min hverdag kan se ud, nu hvor det er tilbage til de lidt kedelig hverdag.
Jeg står op klokken 6 om morgen, hvor jeg sidder ente og læser eller spiller på min mobil.
Klokken halv 7, så begynder jeg at gå i bad og finde tøj frem, fra mit dejlige tøjstativ.
Jeg er færdig ca. 7:45, hvor jeg har fået taget tøj på.
Jeg gå igang med at pakke min taske, hvor jeg færdig ved 7 tiden.
Når jeg færdig med tasken går jeg op og laver min madpakke, samt lige en rugbrøds mad til morgenmad.
Jeg pakker min madpakke og vandflaske.
Så køre jeg til skole klokken halv 8, ca. Hvor det tag en 20-30 min at køre de 8,8 km til skole
Jeg har så en skoledag, hvor jeg har fri ved 1-2 tiden. Så er det bare hjem og det er lidt hårde, når man er træt af en skoledag, men også fordi de lidt bakker.
Når jeg kommer hjem slapper jeg af og ser CSI til klokken 5.
Jeg spiser ved 6-7 tiden. Og ved 8-9 tiden laver jeg mine lektier, som jeg bliver færdig med. Også hygge jeg mig til 10-11 tiden, hvor jeg derefter putte mig ned i min dejlig seng, med en god dyne.

Jaa det ikke en dag med fart og fest og masser sjove ting.
MEN sådan er livet :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar